دستگاه نانو گلس

دستگاه نانو گلس،قطعات موبایل سفیر

دستگاه نانو گلس

همواره تکنولوژی‌های جدیدی که در زمینه محصولات دیجیتال صورت می‌گیرد از هیجان و جذابیت خاصی برخوردار بوده است، به خصوص زمانی که این موارد مربوط به پر استفاده‌ترین و کاربردی‌ترین ابزار امروزی یعنی گوشی موبایل باشد.

در همین راستا قصد داریم در این مقاله شما عزیزان را با یکی از جدید‌ترین تکنولوژی‌های ارائه شده برای گوشی‌های هوشمند یعنی دستگاه نانو گلس موبایل آشنا کنیم.

دستگاه nano glass موبایل با آمدن به بازار سبب بروز تحول عظیمی در حوزه استفاده از گلس و ضد خش شده است که بدون شک بر روی تمامی گوشی‌های هوشمند گلس وجود دارد.

به افرادی که به دنبال خرید ضد خش نانو مقاوم هستند و از تعویض پی در پی گلس خود ناراضی هستند و همچنین افرادی که می‌خواهند در کمترین زمان ممکن به درآمد میلیونی و موفقیت برسند!

پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشند.

دستگاه نانو گلس گوشی

همانطور که گفتیم دستگاه نانو گلس موبایل سبب به وجود آمدن تحول بزرگی در زمینه ارائه انواع گلس و ضد خش شده است. این دستگاه با ارائه یک گلس با کیفیت و با فناوری نانو گوشی شما را نسبت به هرگونه ضربه و خش مقاوم می‌کند. کارکرد این دستگاه بر اساس استفاده از تکنولوژی نانو می‌باشد که اگر با این مفهوم آشنایی داشته باشید

متوجه کیفیت کار بالای آن خواهید بود. با کیفیت‌ترین گلس با ماندگاری و طول عمر بالا را می‌توانید از طریق این دستگاه بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید تا مدت‌ زمان زیادی از خرید گلس و یا شکستن صفحه گوشی خود در امان باشید.

با یکبار استفاده از این دستگاه تا مدت‌ها ( بیش از ۶ ماه ) از خرید انواع گلس بی نیاز خواهید بود.

همچنین کیفیت این نمونه نسبت به نمونه‌های نصبی که به صورت مجزا برای انواع مدل گوشی وجود دارد بسیار بالا است و در برابر ضربه و خش بسیار مقاوم می‌باشد، همچنین ظرافت بالای این نمونه سبب شده است تا وجود آن بر روی گوشی حس نگردد و بتوانید با دقت بالا با گوشی خود کار کنید بدون اینکه گلس مزاحمتی برای شما ایجاد کند.

علاوه بر مقاوم بودن در برابر ضربه و خش، این دستگاه گوشی شما را در برابر انواع مواد دیگر همچون آب جوش و … نیز محافظت میکند.

برای این محصول پر درآمد بر روی کلمه ی خرید دستگاه کلیک فرمایید.

برای مشاهده ی توضیحات کامل و طریقه ی کار با این دستگاه می توانید ویدوی زیر را مشاهده کنید:

 

 

دیدگاه‌ها 2

*
*

    سعید پاسخ

    این دستگاه اصلا برای نانو کردن صفحات کاربرد ندارد
    فقط مناسب چسباندن گلس uv استفاده میشود

    علی پاسخ

    ابزار کاربردی و خوبیه